حرف دلم


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

دلواپسم نذار تو اين دلواپسي ميميرم

نميدونم از كي بايد سراغتو بگيرم؟

تا كي بايد نذارم اشكامو كسي ببينه؟

تا كي بايد فقط تو رويا دستاتو بگيرم؟

دستاتو تو رويا همش ميگيرم

تو خوابم غريبه ها مي خوان تورو ازم بگيرن

فاصلمون طولانيه اما هنوز تو قلبم اميد دارم

حرف دلم به دست تو رسيده

چشماي من هيچ موقع باروني نبود اما اين مدت عشقم به خدا امونمو بريده

 



نظرات شما عزیزان:

ma2ta
ساعت16:41---19 مهر 1390
بمیرم واسه این همه تنهایی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
سه شنبه 19 مهر 1390| 16:38 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§