(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای گوگوش به نام هیاهو ...

( بدون تگ تبلیغاتی سایت - با چهارکیفیت )


 


دانلود موزیک ویدیو با کیفیت بسیار عالی 1080

Googoosh - Hayaahoo

 

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی 720

Googoosh - Hayaahoo

 
دانلود موزیک ویدیو با کیفیت خوب
 
دانلود موزیک ویدیو قابل اجرا در تلفن همراه

Googoosh - Hayaahoo
 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای گوگوش با نام هیاهو , با دو کیفیت ...

ترانه سرا : بابک صحرایی - آهنگساز : حسن شماعی زاده - تنظیم : نیکان
بعد از سالها.. همکاری دوباره گوگوش و حسن شماعی زاده


 

 
 
آهنگ با كيفيت MP3 128
 
 
 
آهنگ با كيفيت OGG 64
 
 

نظرات شما عزیزان:

نوشا
ساعت20:25---7 فروردين 1391
سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری
من شما رو لینک کردم
موفق و شا باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 7 فروردين 1391| 15:29 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§