كاش نمي دونستي


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

كاش نمي دونستي كه چقدر دوست دارم

چقدر براي گريه هام شونه هاتو كم دارم

كاش نمي دونستي كه دلم بدون تو ميگيره

ولي افسوس تو رفتي تا دلم بميره....

عاشقت هستم ديوونت هستم خاليه جاي دستات تو دستم

ديوونه ميشم وقتي نباشي چه طور دلت مياد جداشي

من كه تو دنيا جز تو ندارم وقتي كه نيستي من كم ميارم

تورو كم دارم توي اين خونه هستي آرومم نيستي ديوونم

كاش يه شب مي يومدي به خواب من دوباره

مي ديدي كه قلب من كسي رو غير تو نداره

واي هنوزم عطر تو مي پيچه توي خونم

كجايي پس ببيني بي تو داغونم .....



نظرات شما عزیزان:

نسيم
ساعت15:57---28 اسفند 1392
خيلي وبت نازه.پيش منم بيا

نوشا
ساعت18:10---24 فروردين 1391


@@
ساعت1:04---24 فروردين 1391
شـبگردی می‌کنــم…
صدای
نفــس‌هایـت را از پشـت
پنــجره و دیواری می‌شـنوم..
آسوده بخواب
…نازنیــنم
…تنها خانه‌ی من اسـت که در آتـش می‌سـوزد..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
دو شنبه 21 فروردين 1391| 22:10 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§