سپردمت دست خدا


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

 

ذره ذره میشکنم اما به روت نمی یارم

 

 آخه من جز تو عزیزم هیچ کسی رو دوست ندارم

 

تو شبای بی کسی اسم تو بود روی لبام

 

رفتی و من تنها شدم گریه شده کار شبام

 

اینجا دارم دق می کنم با این همه دلواپسی

 

اشکمو در میاری و هرگز نمی گم به کسی

 

نمی دونم آخه چرا راهمون از هم شد جدا

 

فقط می دونم که تورو سپردمت دست خدا

 

تو خیلی دور شدی ازم فکرو خیالت با منه

 

عطری که دادی یادگار هر شب رو پیرهن منه

 

گریه امونم نمیده من طاقتم سر اومده

 

 روزای بد رفته عزیزم روزای بدتر اومده....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
دو شنبه 9 بهمن 1391| 11:20 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§