یادته؟


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

اين روزا من تك و تنها پشت پنجره ميشينم واست از دور اشك ميريزم عزيزم

حال خوبي من ندارم از همه دنيا بريدم حالم و اين جوري نديدم
يادته خواسته بودي ديگه واست نخوانم به خدا كه نميشه تو اين اتاق بمونم

ديگه  عشقي نبوده نميشه نمي تونم  يادته گفته بودي عكساتو بسوزونم

به خدا خيلي سخته همشون بسته به جونم تو ازم نخواه عزيزم جونو به لب برسونم

دستاي من خيلي سرده كاشكي مي دونستم اون روز مي رسه كه بر ميگرده عزيزم

توي چشمام پر درده كه فقط خدا مي دونه اينا هق هقه يه مرده


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
سه شنبه 19 مهر 1390| 22:8 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§