دلتنگی


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

يادت مي يفتم هر جا كه ميرم با ياد چشمات آروم ميگيرم

يادت مي يفتم هر لحظه هميشه اين جاي خالي هرگز پر نميشه

ياد تو اينجاست كنار من هميشه يادي كه هرگز از ذهنم دور نميشه

از وقتي رفتي شكستم تو غم و درد يه بغض كهنه منو ديوونه مي كرد

دلم تنگ شده باز براي اون خاطراتمون من ندارم حتي از تو يه دونه نشون

به كي بگم من كجا بگردم تا كي ميارم من دووم توي خواب و بيداري ميبينمت همش تورو

 ميگي دور شديم از هم قبول كن اين فاصلرو دلم ميگيره بي تو ميميره به عشق تو درگيره

تنهاي تنهام يه بي قرارم قول داده بودم  ديگه تنهات نذارم

 عكسات همين جاست تنها يادگارم وقتي تو خوابي به ياد تو بيدارم



نظرات شما عزیزان:

nilofar
ساعت22:27---19 مهر 1390
salam doste aziz veblage ghashangi dari khosham omad dos dashti sari ham be man bezan khoshhal misham mersi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
سه شنبه 19 مهر 1390| 22:12 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§