روزگار تلخ


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

دارم آتیش میگیرم پای غمت کاشکی هیچ موقع ندیده بودمت

کاشکی میشد روزای تلخو سوزوند زندگی رو به عقب برگردوند

از همون روزی که خیلی خوش گذشت وقت مرگ پر زدو دیگه بر نگشت

ما با هم خوش بودیم اما بی خودی نمی دونم چرا تو عوض شدی

تموم زندگیمو زهر کردی چرا با چشمای من قهر کردی

از اون روزی که رفتی از کنار م منو انگشت نمای شهر کردی

کاش میدیدی شب تا صبح بیدارم کاش میفهمیدی که دوست دارم

خوابو از چشمای من دزدیدی شایدم از عاشقی ترسیدی

فکر تو تموم دنیای منه شاهدم اشک تو چشمای منه

هنوزم رنگ صداتو یادمه دونه دونه خاطراتو یادمه...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
دو شنبه 12 فروردين 1392| 23:8 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§