خیال بی کسی


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

دلم گرفت از این قفس تو حسرت یه هم نفس

من دیگه رو نمی زنم این دیگه آخرین دفعس

من یکی دلم گرفته از خودم از این خیال بی کسی

از این که جون دادم ولی پیدا نشد فریاد رسی

آخر خطمو دیگه چشم من آب نمی خوره

این چاقو عمرا دسته ی خودش رو باز نمی بره

من دیگه آخر جاده ی دلم جاده ی بی عبوریه

بر نمی گردم که ته این جاده اشکو کوریه

یه راهی وا کن جلو پام دارم باز  از پا در میام

دارم بازم کم میارم نه چشمای تر نمی خوام

هوامو هیچ کسی نداشت دستامو ول نکن یه بار

دارم به آخر می رسم اشکامو از پا در بیار ...



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت22:38---11 خرداد 1392
درود. وب زیبا و با احساسی داری عزیزم ی چن تا از پستاتم خوندم عالی بود دمت گرم در ضمن با افتخار لینک شدی خوش حال میشم ی سر ب وب منم بزنی ومنو هم لینک کنی منتظر حضور گرم و رویاییت در وبم هستم با تشکر فراوان.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
شنبه 11 خرداد 1392| 22:2 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§