فریب


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

این حق من نبود شکستی عهدتو گفتی نمی بری کجا بردی دلو؟

                     ساکت شدم ولی رضایتی نبود دردو غمم زیاد شکایتی نبود

من مبتلا به تو تو در فکر فریب این حق من نبود

                            می ترسم از فریب از سایه ی غریب این حق من نبود

من که به پای تو نشسته ام ولی شکستی قلبمو گفتی مسافری

              این حق من نبود تو این شهر غریب اسیر تو بشم با نیرنگ و فریب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
چهار شنبه 20 مهر 1390| 17:3 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§