نشونی


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

دوست داشتمو دارم تويي عمر دوبارم    بخواي يا نخواي دلو برات بيارم

اين وگفتم و ميگم بدون تو ميميرم          تو كه نيستي من از كي سراغتو بگيرم

دلم چه بي قراره نشوني تو نداره           اگه بي تو بمونه ميميره بي ستاره

نگير ازم بهونه صدام كن عاشقونه     ببين كه وقتي نيستي چه غمي داره خونه

نگاه كردي تو چشمام ولي عشقو نديدي  تا فهميدي مي خوامت دوباره دل بريدي

مي منونم پاي عشقت اگه بازم بگي نه    شايد با رفتن تو بگم به زندگي نه.........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
دو شنبه 18 مهر 1390| 22:35 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§