كاش تورو نديده بودم


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

اون روزي كه تورو ديدم به روي دنيا خنديدم

                  تو دلم گفتم كه حالا به آرزوهام رسيدم

گفتم كه عاشقم ميشي تو تنها مونسم ميشي

               اما نه اشتباه مي كردم تو رفيق نيمه راه شدي

كاش تورو نديده بودم دل به تو نداده بودم

 كاشكي من مرده بودم..........

اومدي عاشقم كني تا ترك آغوشم كني

          بعدش با كوله بار غم راهيه نا كجا كني

آره به مقصودت رسيدي التماسم رو نشنيدي

       با اون دوتا چشم قشنگت تو اشك چشمامو نديدي

گل آفتاب لبه بومه كار من ديگه تمومه

               ياد چشماي قشنگت لحظه لحظه روبرومه

بهتر كه من بميرم واسير غم نمونم و

          برم پيش اون خدامون تقاص و بگيرم................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
دو شنبه 18 مهر 1390| 22:43 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§