ستاره


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

بي تو آواره ترينم يه ستاره رو زمينم تو به آسمون رسيدي اما من فقط همينم

   تويي پاييزو بهارم تويي دريا و سرابم بي تو من خاليه عشقم تا ابد يه بي بهانم

من ميدونستم اگه تو بري از كنارم من مي مونم واين فاصله

  رفتي و قلبم شكست من موندم و يه خاطره

چشمام و مي بندم و تو نور يه ستاره ميشي ما مسافراي عمريم  اما تو پياده ميشي 

بد رفتن تو خاكم دستاشو به من نميده من مي خوام بميرم اما عمر شب تموم نميشه

چه شبهايي كه بي تو هي انتظار كشيدم خدا خودش مي دونه ازت خيري نديدم

سياهيه شب من ديگه پايان نداره هر كي كه عاشقم شد يه روز تنهام مي ذاره



نظرات شما عزیزان:

ویدا
ساعت0:24---6 فروردين 1391
سلام وب توام عالیه ببخش تواین مدت به وبت سرنزدم واقعاببخش امیدوارم عشقت برگرده بازم بیاوبم دل یه عاشق دل خستروشادمیکنی بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
سه شنبه 19 مهر 1390| 16:24 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§