(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

اون دلش پيش يه احساس ديگست خوب مي دونم

 مي دونم منو نمي خواد از تو چشاش مي خونم

من واسش فرقي ندارم كه برم يا بمونم

نمي خواد عشقمو ديگه  اينو حالا مي دونم

چرا عشقمو نخواست؟؟؟ واسه چي نموند كنارم ؟؟؟

مگه بهش نگفته بودم كسي و جز اون ندارم؟؟؟

مي دونست عاشقم من  مي دونست براش ميميرم

مي دونست آرومه قلبم وقتي دستاشو ميگيرم

ديگه رفته از كنارم بودنش با من محاله

چرا عشقمو نخواست اين هنوز برام سواله....؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

~¤```~عشق دروغین~```¤~
ساعت23:21---2 فروردين 1391
سلام عیدتون مبارک

حالا که دلم سرِ ِ کاره ِ دیگه برام فرقی نداره ، دیگه مهم نیست کی میخواد جای من دستاتو بگیره ، من تو دلـــــــت جایی نداشتم که بخواد جامو بگیره ...ممنون که لینکم کردی

منم با افتخار لینکت.میکنم داداشی
عزيزم ممنونم كه اومدي آبجي جونم حالا كه من داداشيتم پس غصه نخور اگه لياقتتو داشت هيچ وقت تنهات نمي ذاشت ديگه بهش فكر نكن من زندگيم همينه آبجي تنهايي رو دوست دارم يه جورايي باهاش يكي شدم /خوشحال ميشم بتونم به آبجي گلم كمك كنم من بچه شيرازم كاري چيزي داشتي من در خدمتم بازم بهم سر بزنياااا بووووس
اينم آدرس ايميلم s_tanhaii69@yahoo.com اگه دوست داشتي آدرس ايميلتو تو قسمت نظرات خصوصي برام بذار آبجي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
سه شنبه 1 فروردين 1391| 20:23 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§