تنهام بذار


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

تو برو تنهام بذار  با عاشقي و با بي كسي اما هر جا كه بري جات ونميگيره كسي

اگه با پس كشيدم و اسرار نكردم بموني نمي خواستم غصه باشه تو دلت كاشكي اينووو بدوني

من به تو فكر ميكنم آروم ميگيرم  بوي آغوش تورو از بارون ميگيرم

سرم ورو شونه ي عشقت ميزارم اشكاتو پاك ميكنم از رو گونها ت بر ميدارم

 وقتي خستم از زمونه وقتي دنيا منو داغون ميكنه وقتي تقدير خاطراته تورو از من داره پنهون مي كنه

وقتي با خودم غريبم وقتي دستاتو ندارم وقتي كه آخر راهم تاب تنهايي ندارم...............

من به تو فكر ميكنم آروم ميگيرم بوي آغوش تورو از بارون ميگيرم آروم ميگيرم...........

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
سه شنبه 19 مهر 1390| 16:32 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§