ببار


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

 ببار بر حال زارم بي قرارم بي قرارم

ببار اي ابر باروني ببار بر حال زارم

كه از تقدير تلخم بي قراره بي قرارم

نشستم تا كه بر گرده زمونه ي خوشيهام

نيومد بيشتر شد روزگار نا خوشيهام

ببار اي ابر باروني ببارو....

منفورو مدهودم گلم خاكسترو دودم گلم

تبعيديه قلب زمين دور از تو نابودم گلم

من بي تو درگيرم خدا از بودنم سيرم خدا

جون ميدم اينجا  نم نمك هر لحظه ميميرم خدا

من بي تو درگيرم هر لحظه ميميرم

ببار اي ابر باروني كه از دنيا بريدم

از اين نا مهربوني ها به انتها رسيدم

از اين نا مردمي ها گر چه دلگيرم ولي شكر

 كه از قلب همين طوفان به ساحلها رسيدم....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
سه شنبه 1 فروردين 1391| 20:33 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§