ديوونتم


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

هر چقدر گفتم من دوست دارم عشقو تو چشمام نديدي

يادته گفتم يه روزي ميري!!! تو به حرفام خنديدي

ديوونتم عشق مني ديوونتم عمر مني ديوونتم پيشم بمون ديوونتم جون مني

بعد يه عمري خاطر خواه بودن منو تنها ميذاري ؟؟؟

آخه چه جوري دلت مي ذاره پا روي قلبم بذاري؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت11:48---2 فروردين 1391
ممنون که سر زدی .خوشحال میشم باز هم بهم سر بزنی.منتظر حضورت هستم دوست من

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
سه شنبه 1 فروردين 1391| 20:51 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§