دوست دارم


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

بيا بگو هنوز دوسم داري بگو هنوز واسم بي قراري

بيا كه لحظه هام از تو پرشن  بيا كه دنيامون بشه روشن

من هنوزم عاشق تو هستم هنوزم دل به دل تو بستم

بدون تو يه دم آروم ندارم دوست دارم دوست دارم

تو كه باشي زندگي شيرينه وقت مرگ روزاي غمگينه

ديگه طاقت دوري تو ندارم دوست دارم دوست دارم

تو كه باشي تو دنيا هميشه  بهاره ديگه غصه تو قلبم هيچ جايي نداره

با تو شبهاي تارم ميشه پر ستاره بودنت توي زندگي شادي مياره

من از نازه نگاه تو ديوونه ميشم مي خوام تا آخر عمرم بموني پيشم

تو كه هستي عاشقم عاشقتر م ميشم ديگه حتي يه دم ازت جدا نميشم ....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
چهار شنبه 2 فروردين 1391| 23:1 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§