نيستي


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

اوني كه من دوسش دارم به فكر من ديگه نيست

تا رو زبونم مياد دوست دارم اون با نگاش ميشه هيس

منو مي سوزونه با هر نگاش دلم گرفته از اون

جايي ندارم تو دنياش دلم گرفته از اون

دل به دلش دادم ساده اون به يكي ديگه دل داده

راه ما از هم جدا  بود اول اين جاده

اي سرنوشت اسم منو كنار اون بنويس

اون كه بهش وابسته ام كنار من ديگه نيست....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
پنج شنبه 3 فروردين 1391| 21:32 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§