(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

تو كوچه اي كه سوت و كوره نگاه من ز چشمي دوره

منتظر فرشته بودم  اون كه تو تاريكي يه نوره

سالهاي سال ميگردم و پيدا نمي كنم نشونه

نه راه پيش دارم تو كوچه نه راه برگشته به خونه

اسير كوچه ها شدم پياده خسته شد دلم

از اين كوچه به اون كوچه نمي دونم كجا برم

راه خونه گم كردمو سر گردونو پريشونم

آه اي خدا برس به داد همين دلو همين جونم.....

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت21:47---11 تير 1391
لینک کردم شماهم مرا لینک کنید

مینا
ساعت2:42---4 خرداد 1391
سلاااااااااااااااااااااااام.
خوبی؟
آپم.بهم سر بزن...
منتظرم.


mina
ساعت17:29---31 ارديبهشت 1391
سلام دوست خوب تو فوق العاده اي من از وبلاگت خيلي خوشم اومد پيش منم بيا خوشحالم ميكني ممنون.راستي با تبادل لينك موافق بودي خبرم كن

نوشا
ساعت12:20---28 فروردين 1391
کجایی؟؟؟

خوبی؟؟؟؟گرفتار آره ممونم تو خوبي؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
دو شنبه 21 فروردين 1391| 22:13 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§