دلتنگ


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

دلتنگ توام این حسو نمیگیری ای حادثه ساز من از چی مگه دلگیری ؟؟؟

دلتنگ توام برگرد رویای شبای من میمیره دلم بی تو کاش بودی به جای من

هر شب توی رویاهام عطر تورو کم دارم تنهام ولی دستامو توی دستی نمی زارم

دلتنگ توام جونم تنها بی تو دل خونم این دوری واسم سخته تنهایی نمی تونم

یاد اون نگاهی که رفتی تو چشات دیدم میشد نری از دنیام کاش اینو می پرسیدم

دلسنگی که می تونی بگی از من گریزونی منی که پای تو سوختم واسه تو که نمی دونی

دلتنگ توام برگرد رویای شبای من میمیره دلم بی تو.......



نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت21:38---1 بهمن 1391
سلام ، وبت واقعا زیباست . امیدوارم روز به روز موفق بشی. خوشحال میشم به منم سر بزنی ، اگه به وبم اومدی میتونی عضو بشی و برام مطلب ارسال کنی تا با اسم خودت در قسمت موضوعات بذارم ، میتونی اسمتو آخر مطلب ارسالیت بذاری و لینکش بدی به وب خودت اگه هم نتونستی لینک بدی من خودم لینکش میدم . راستی یادت نره اومدی توی وبم حتما رای بده هرچند که شاید ارزششو نداشته باشه ، رای دادی خبرم کن . اگه با تبادل لینک موافقی منو به اسم ღ♥ღ اشــــک پـــنـــهـــــان ღ♥ღلینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم؟ فقط اگه خواستی بلینکی لطفا دقیقا همینطوری که نوشتم لینکم کن !
منتظر حضور گرم و صمیمیت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
چهار شنبه 27 دی 1391| 19:52 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§