(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

اون که صدامو نمیشنوه اون که حالمو نمی دونه  

نمی دونه زندگیم بی اون زندونه...

واسه چی چشم به راهش؟؟؟م هنوزم تو خیالشم ؟؟؟

اون که فراموش کردن من واسش اینقد آسونه...

منو تنها گذاشتو رفت تو این روزای سردو سخت

این که برگرده پیشم برام دیگه رویاست...

واسه من که به یادشم هنوزم چشم به راهشم

سخته بدونم نداره به من دیگه احساس...

خوبیاشو میشه شمرد بدیاشه که بی انتهاست

چرا عاشقشم هنوز یه جای کار اشتباست ...

چقدر غرورمو شکست میرفتو چشماشو می بست

آخه می دونست یه دیوونه همیشه عاشقش هست...

 



نظرات شما عزیزان:

صدرا
ساعت2:06---3 بهمن 1391
سلام دوسته عزیز
برای اولین بار بود به وبت سر میزدم وبلاگ خیلی خوبی داری امیدوارم موفق باشی
راستش دوست ندارم تبلیغ کنم چون خودمم از تبلیغ خوشم نمیاد ولی من سه تا مجموعه در مورد اموزش کامل امنیت شبکه و نفوذ به ان یا به قوله خودمون هک درست کردم اگه به این جور مسایل علاقه داری و دوست داری نوع نگرشت به اینترنت رو تغیر بدی و به صوت حرفه ای باش کار کنی خوش حال میشم یه سری به ادرس زیر بزنی و اگه دوست داشتی تهیه اش کنی.
راستی اطلاعات بیشتری رو در مورده این مجموعه تو همین ادرس گذاشتم
http://sadram.ir /post/1177

ممنون
خوش حال شدم

حتی اگه هم نخواستی بیا و نظرت رو بده
بازم ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
دو شنبه 2 بهمن 1391| 21:41 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§