آغوش


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

خدا اینجاست کنار من;  کنار تو;  دارم کم کم میرم پیشش به یاد تو

چشام از گریه سیره پاشو زود بیا که دیره

بیا دستامو نگاه کن جای بوسه های تیغه

نمی دونی چی کشیدم جز تو هیچکیرو ندیدم

اگه باورم نداری بیا رگهامو بریدم...

خدایا کی میام پیشت کی از این درد رها میشم

من آغوش تورو می خوام بمیرم زنده تر میشم

خدا می خوام بیام پیشت دارم هی خسته تر میشم

من آغوش تورو می خوام بمیرم زنده تر میشم

نمی خوام وقتی که رفتم بیان بشکافن این قلبو

ببینن اسم کی توشه دلیل رفتن منرو...

نمی خوام وقتی که مردم بخوان بشکافن این قلبو

ببینن اسم تو توشه بفهن معنی دردو...

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ماندانا
ساعت18:11---18 اسفند 1391
سلام قشنگ بود

tina
ساعت22:33---29 بهمن 1391
salam aziz merc vebe toam cheyli bahale manam linket kardam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
پنج شنبه 26 بهمن 1391| 22:34 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§