گناه


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

نگو گناه کردم عاشق شدم اگه گناهم باشه جرمش این نیست

که دستاتو یکی دیگه بگیره نه جرم من این قده سنگین نیست

فدات بشم نگاتو از من نگیر نه به خدا قسمت من این نیست

هیچکی قد من تورو دوست نداره برای خوشبختیت غمگین نیست

هنوز داره تو گوش من میپیچه لهن دوست دارم گفتنت گلم

هنوز فقط تو تنها آرزومی هنوز واست تنگ میشه هر شب دلم...



نظرات شما عزیزان:

آیدا
ساعت9:52---8 فروردين 1392
سلام آقا سعید وبت خیلی قشنگه قالبشم شیکه
مرسی
دوس داشتی به منم سر بزن


رها
ساعت7:37---3 اسفند 1391
خدایا! کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تاشب های دلتنگیش برای ما باشد و روز های خوشش برای دیگری. .

سلام دوست عزیز
ممنونم که منو لینک کردی
ولی خواهشا نام وبلاگ منو درست کن....
منم لینکت کردم با افتخار
در ضمن وبت خیلی زیباست.
همیشه موفق باشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
سه شنبه 1 اسفند 1391| 12:56 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§