ستایش


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

دوباره نم نم بارون صدای شور شور ناودون دل بازم بی قراره

دوباره رنگ چشاتو خیال عاشقی با تو این دل آروم نداره

شبامو خواب نوازش دوباره هق هقو بالش گریه یعنی ستایش

ستایش تو و چشمات دلم هنوز تورو می خواد دل بازم پر زده واسه عطر نفسهات

اتاقم عطر تو داره دلم گرفته دوباره کار من انتظاره

یه عکسو دردو دلامو می ریزه اشک چشامو غم تمومی نداره

صدای باد و کوچه داره تو خونه می پیچه قلبم آروم نمیشه

بغل گرفتمت انگار دوباره خوابه و تکرار باز نبودی و من تکیه دادم به دیوار

ستایش یعنی دیوونگی ها شبیه حس خوبه تو دل ما نگاه کن تو چشای بی قرارم

چقد این لحظه هارو دوست دارم  تصور میکنم پیشم نشستی چقد خوبه چقد خوبه که هستی

ستایش یعنی این حسی که دارم نمی تونم تورو تنها بذارم ...

 



نظرات شما عزیزان:

سالی
ساعت20:38---31 فروردين 1392
با مخـــاطب خــاصم دعوام شد....بــــعد دو روز میـــگه بیا از اول شروع کنیم.....منم گــفتم اکی...asl plz?
ولــی نمیـــدونم چرا گوشیشو خــاموش کـرد....بی جـــنبه روانــــی.


نامی
ساعت11:08---24 فروردين 1392
این ادرسه میلمه
nami0032@yahoo.com


علی
ساعت15:03---23 فروردين 1392
سلام.خوبی؟بلاگت خیلی قشنگه!حتمابه بلاگم یه سری بزن.!
khandesara1234.niloblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
جمعه 23 فروردين 1392| 12:59 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§