دیدی


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

دیدی  قولاتو شکستی دیدی راست گفتم عزیزم دیدی چشمامو نخواستی

دیگه خسته شدم آخه بس که قلبمو شکستن  آه  دیدی رفتی...

دیدی می گفتم یه روز میری دیدی دوسم نداری

دیدی می گفتم من عاشقم ولی تو کم میاری

دیدی می گفتم یه روز میاد میری که بر نگردی

تو که می خواستی بری چرا منو دیوونه کردی؟؟؟

چرا دوسم نداری ؟؟؟

دیدی اشکام روی گونم میریزه چیزی نگفتی

دیدی راحت اینو گفتی داری از چشام مییفتی

دیدی چشم یه غریبه چه جوری دل تورو برد

دیدی رفتی و یکی موند تو نبودنت کم آورد

دیدی دلت جای من نبود دیدی ازم گذشتی

آره حالا باورم میشه منو دوسم نداشتی

دیدی چه آسونو بی حوا یهویی دل بریدی

دیدی دلم تیکه پاره شد آخه اینم ندیدی

دیگه دوسم نداری ...

 



نظرات شما عزیزان:

تبلیغ در سایت شما
ساعت15:30---13 ارديبهشت 1392
سلام
بنده سایتی ساخته ام که تبلیغات تمام وبلاگ ها را گرفته و به آنها به ازای بازدید و کلیک بر تبلیغات پول میدهد
روش کار اینگونه است که :
با عضویت در سایت شرکت ما حساب بانکی ایجاد می شود و بعد از رسیدن به 5 تومان قابل برداشت است
کاملا واقعی است همین الان خیلی ها دارن پول در می آرن
بلاگفا نظرات را بلاک میکنه
در گوگل سرچ کن p30 rank


ViDa
ساعت2:56---3 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز خسته نباشید وب خوبی دارین اگه به اینترنت بدون فلتر نیاز دارین خوش حال میشم درخدمتتون باشم وی پی ان و سا کس با سرعت بالا و قیمت مناسب و ارزون میتونی امتحان کنی کافیه ایمیلمو که برات گذاشتم اد کنی یا آی دیمو اگه فلتر شک ن خواستی خبرم کن سرعتشون خیلی بالاست و قطعی هم نداره سرور پرقدرت دارم پشتیبانی هم داره در صورت مشکل 24 ساعته هستم منتظرتم بای
کریو وی بی ان هم دارم بسیار عالیه


ID : vpndez_best


نامی
ساعت15:56---1 ارديبهشت 1392
سلاااااااااااااااااااااااام خووووووووووووووووووووووووییییی یییییییییی

سالی
ساعت20:37---31 فروردين 1392
یه وقت سر نزنی بم ااا

شکوفه
ساعت19:32---31 فروردين 1392
salam morteza jan matalebe ghashangi gozashti mesle hamishe

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
جمعه 30 فروردين 1392| 22:3 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§