تقاص


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

تقاص چیرو پس میدم بگو تقصیر من چی بود

تو که دنیای من بودی بگو دنیای تو کی بود

یه عکسه همدم دردام تو این روزای دلتنگی

یه حسی تو دلم میگه محاله دیگه بر گردی

برگرد بیا پیشم من از دوریت هی پیرتر میشم

برگرد عزیز من موهام بی تو دارن سفید میشن

دارم هر شب تو رویاهام بازم دستاتو می گیرم

از عشقت شعله ور میشم تو آغوش تو میمیرم

آی دنیای من برگرد هوای زندگی می خوام

تقاص چیرو پس میدم که تو نیستی و من تنهام...



نظرات شما عزیزان:

نامی
ساعت22:31---1 تير 1392
شبه سعید خوش بابای

محمد صالح
ساعت23:24---14 خرداد 1392
مطالب قشنگی هم داری

شکوفه
ساعت16:26---12 خرداد 1392
salam mamnon ke behem sar zadi vebe shomam zibast shera va ahange tasir gozar

arash
ساعت22:34---11 خرداد 1392
سلام وب خیلی قشنگی داری...خوشحال میشم به منم سربزنی مطمئنم مطالبم به دردت میخورن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
شنبه 11 خرداد 1392| 22:18 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§