کجایی


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

باز یه بغضی گلومو گرفته باز همون حس درد جدایی

من امروز کجامو تو امروز کجایی...

حال تو بدتر از حال من نیست پشت این گریه خالی شدن نیست

همه درد دنیا یه شب درد من نیست...



نظرات شما عزیزان:

نامی
ساعت22:16---12 تير 1392
نیسی

نامی
ساعت9:11---12 تير 1392
سعید کلک دختره کیه ک مشغولت کرده دیگه نمیای وب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هااااااااانننننننن نننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
جمعه 7 تير 1392| 20:41 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§