سازش


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

هر جور می تونی بمون من با تو سازش می کنم

هر بار می گفتم نرو اینبار خواهش می کنم

با زخم تنهاتر شدن محتاج تسکینم نکن

تنهاتر از من نیستی تنهاتر از اینم نکن

با گریه های هر شبم دنبال مرهم نیستم

اینبار بشکن بغضمو فکر غرورم نیستم

کی گفته این خواهش منو تو چشم تو کم می کنه

این التماس آخرم خیلی بزرگم می کنه

باور نکن راضی بشم چون دوستت دارم بری

اینقد درارو وا نکن من که نمی ذارم بری

یک عمر من پر پر زدم چون درد دوری کم نبود

اینا که می گم یک شب از روزی که حس کردم نبود...



نظرات شما عزیزان:

نامی
ساعت16:22---30 تير 1392
نصرت نه و فیروز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
پنج شنبه 27 تير 1392| 22:34 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§