انگیزه


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

امشب تمام خاطراتو دوره کردم برگشتمو باز اون شبارو دوره کردم

برگشتمو دیدم هنوزم فرصتی هست اینجا کنار یاد تو امنیتی هست

بی تو برای زندگی انگیزه ای نیست بی تو واسه دیوونگی انگیزه ای نیست

یه شب تو از این خونه رفتی داغ دیدم حالا ولی هر شب تورو از دست میدم

انگیزه ای بی تو واسه دیوونگی نیست اینجا ببین جایی برای زندگی نیست...



نظرات شما عزیزان:

MOSTAFA
ساعت21:32---9 شهريور 1392
یک استکان چای مهمان منی

کنار پنجره بخار گرفته

وقت تنهایی ....

نوش جانت

چای رفاقت من همیشه تازه ست ......


شارژ ارزان بخرید
ساعت16:43---16 مرداد 1392
فرصت استثنایی، تخفیف فوق العاده + قرعه کشی
شارژ 1000 تومانی -------> 900 تومان
شارژ 2000 تومانی -------> 1800 تومان
شارژ 5000 تومانی -------> 4500 تومان
هم اکنون خرید کنید، شارژ ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
شنبه 29 تير 1392| 22:31 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§