قسم


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

به  یاد رفتنت هر شب به راهت خیره می مونم

چه حالی دست من دادی من از لطف تو ممنونم

به بد حالی من افتادم من از تنهایی ترسیدم

 تغاص رفتنت رو من دارم تنهایی پس میدم

تو که پای  قسم خوردن همیشه اسممو بردی

کسی که عاشقت بودو خودت از پا در آوردی

شریک لحظه های من شریک قلب کی میشه

برات فرقی نداشت انگار غرورم  بی تو  زخمی   شه...

مهم نیست  بر نمی گردی  خاطرات تو نمی پوسه

جای تیغت رو قلب من  هنوز زخمامو می بوسه

مهم نیست  بی تو آینده  چه دردی رو به من میده

چه فرقی می کنه تقدیر چه خوابی رو واسم دیده ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 19 آذر 1393| 19:19 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§