التماس


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

وقتي رفتي التماسمو نديدي

 وقتي رفتي حتي اشكامو نديدي

وقتي رفتي آسمون سياه و تار بود

 وقتي رفتي دل من بي كس يار بود……

     حالا كه نيستي عزيز دل بهونتو ميگيره

 نمي بيني يكي اينجا از نبودنت ميميره

تو كه نيستي دل تنهام ميشه از تنهايي خسته

               دل به آسمون مي دوزه چشم به راه تو نشسته

آخه تو چرا نمي خواي كه بفهمي كسي مثل من ديگه دوست نداره ؟؟؟

                 كسي مثل من ديگه نيست كه بخواد جونشو پاي تو بذاره

مگه كم بودم برات كه كنار من نموندي؟؟؟ مگه عاشقت نبودم كه دل منو سوزوندي؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
پنج شنبه 21 مهر 1390| 19:30 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§