(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

از روزی که تو رفتی من چشم روهم نذاشتم از وقتی که تو نیستی یه روز خوش نداشتم

تو تنهایی با خودم حرف می زنم هی میگم خدا گناه من چی بود ؟تقاص چیرو می دم؟

دیوونش  بودم منو دوسم نداشتش دیوونش بودم منو تنها گذاشتش

دیدی تنها موندم تو بی کسی هام دیدی من موندم و غم و  دلواپسی هام؟؟؟

دلم می خواد گریه کنم  دلم می خواد  بمیرم نمی دونم حق دل و از کی پس بگیرم؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

غریبه
ساعت15:26---22 مهر 1390
هیییییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
جمعه 22 مهر 1390| 14:53 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§