(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

تنهاترین رهگذر جاده ی تنهایی شدم تنهاترین ستاره ی شبای مهتابی منم

تو غربت تاریک من نمونده حتی سایه ای طرح غم و انگار خدا واسه دل من آفرید

تنهاترین ستاره ام اما تو اوج آسمون بی صداتر از سکوتم و پر از امیدو آرزو

 



نظرات شما عزیزان:

اران
ساعت20:32---5 آبان 1390
سلام
فدای تو نازنین احساستو درک میکنم امیدوارم پایدار باشی
"حـرفی نـدارم …

مـن حـاضـرم حـتی جـانم بـه لبـم رسـد …!

اگـر جـانم تـو بـاشی …"



هستی
ساعت5:39---24 مهر 1390
وب قشنگی دارید.
ممنون که بهم سر زدین.باز هم منتظرتون هستم


غریبه
ساعت15:30---22 مهر 1390
ممنون قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
جمعه 22 مهر 1390| 15:5 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§