سخته


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

از تو گذشتن سخته  با تو نبودن درد واسه من           زنده بودنم مرگه بدون تو و عشقت واسه من

وجود من مال تو قلب توام مال من عزیزم   رفتن تو مرگ منه  دستای تو دستمه نگو که باید جداشیم نبود تو نبودمه

بدون تو کم میارم تا پای جون دوست دارم                                   اگه تو از من جداشی امید موندن ندارم       

 واسه با تو بودن زندگیم و باختم یه کلبه ای از عشق واسه ی تو ساختم من                           

عاشق تو بودم عاشق تو هستم درای دلم رو روی همه بستم                                        

 



نظرات شما عزیزان:

غریبه
ساعت15:32---22 مهر 1390
واسه با تو بودن زندگیم و باختم یه کلبه ای از عشق واسه ی تو ساختم
_____________
منم همه اون کارار رو واسش کردم ولی آخرش اون چیکار کرد؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
جمعه 22 مهر 1390| 15:14 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§