برو


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

رفتی ولی یاد تو واسم شده زندگی  نمی دونم دست تو نشسته تو دست کی

بهت می گم ما رفتیم از دست تو شکستیم وفا به ما اومده دل به کسی نبستیم

عیبی نداره برو تنهایی عادت شده دورویی و دروغی رسم رفاقت شده

دوباره چشمای من سراغ تو می گیره وقتی میبینه نیستی شوق چشام میمیره

نمی دونی تو قلبم چه آرزویی داشتم رفتن تو یه روزی من که باور نداشتم



نظرات شما عزیزان:

غریبه
ساعت22:21---22 مهر 1390
عیبی نداره برو تنهایی عادت شده دورویی و دروغی رسم رفاقت شده

غریبه
ساعت22:20---22 مهر 1390
عیبی نداره برو تنهایی عادت شده دورویی و دروغی رسم رفاقت شده

مرتضی کرمی
ساعت16:14---22 مهر 1390
سلام وبلاگ قشنگی داری خیلی خوب بود به وبلاگ منم سر بزنی خوشحال میشم.خسته نباشی

مرتضی کرمی
ساعت16:13---22 مهر 1390
سلام وبلاگ قشنگی داری خیلی خوب بود به وبلاگ منم سر بزنی خوشحال میشم.خسته نباشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
جمعه 22 مهر 1390| 15:25 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§