(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

رو قبلم نکنید من هنوز منتظرم که بیاد از در ببینم روی ماه اون گلم

دوتا یادگاریاش و آره واسم بیارین یکیش و رو سینم و یکیش رو لبهام بذارین

ای خدا امون بده نذا بی کس بمیرم ای خدا کاری بکن عشقمو بازم ببینم

مگه تو نگفتی عاشقم و  برات عزیزترم  پس بگو فرشته ی مرگم نیاد دورو ورم

دردت به جونم کجایی؟؟؟ نا مهربونم کجایی؟؟؟ شاید که منتظر نشستی روزی سر مزار بیایی

حالا که من نیمه جونم محتاجم به تو همزبونم فردا سر قبرم بیایی نمونده جز استخوانم

واسه اولین بار با تو قهرم/ با تو قهرم نیای سر قبرم

واست ارزش نداشتم بی وفا قلبمو شکستی می دونم حالا پیش غریبه ها نشستی

دیگه نمیاد اون بی وفا آه ای خدا/ آه ای خدا زجرو زجه دیگه بسه روحم  ز جسمم کن جدا 

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

 



نظرات شما عزیزان:

pishi
ساعت14:39---30 آبان 1390
وبت عالیه ب منم سر بزن مرسی

پرنیان
ساعت21:27---6 آبان 1390
در روزگاری که خنده ی مردم از زمین خوردن توست…
برخیز تا بگریند!



خیلی پستهای غمگینی قرار میدید. چرا اینقدر ناامید؟ ارزشش رو داره؟


غریبه
ساعت17:34---23 مهر 1390
داداش خدا نکنه فرشته مرگت به این زودی بیاد سراغت! ایشالا که 100 سال زنده باشی اگه یوقتم دیدی فرشته مرگت اومده دایوردش کن برا من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
شنبه 23 مهر 1390| 15:44 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§